Uventet nedetid medfører omkostninger og forhindrer dig i at holde dine aftaler med kunderne.
På den måde maksimeres køretøjernes tilgængelighed, og din virksomhed sparer tid og penge, samtidig med at den øger produktiviteten og forbedrer bundlinjen.
Din virksomheds rentabilitet og succes afhænger også af, hvor driftssikkert dit køretøj er. IVECO har udviklet tjenester, der har til formål at maksimere køretøjernes tilgængelighed ved at undgå uventet nedetid, som medfører ekstra omkostninger og tab af indtægter for din virksomhed.
I tilfælde af en uregelmæssighed, der kan medføre uventet nedetid, kontakter IVECO Customer Uptime Center proaktivt det nærmeste IVECO Service Center, som så vil informere dig om, at du skal planlægge en tid på værkstedet for at forhindre et nedbrud.
For at gøre disse proaktive advarsler endnu mere præcise kan IVECO Service Center med dit samtykke fjernoprette forbindelse til dit køretøj for at indhente yderligere data, så de nødvendige reservedele og værktøjer kan forberedes på forhånd, så du undgår unødvendig spildtid på værkstedet.
Takket være vores Vehicle Management and Monitoring-service har vi indtil videre været i stand til at reducere uventet nedetid med 20 %.
I tilfælde af en uregelmæssighed, der kan medføre uventet nedetid, kontakter IVECO Customer Uptime Center proaktivt det nærmeste IVECO Service Center, som så vil informere dig om, at du skal planlægge en tid på værkstedet for at forhindre et nedbrud.
For at gøre disse proaktive advarsler endnu mere præcise kan IVECO Service Center med dit samtykke fjernoprette forbindelse til dit køretøj for at indhente yderligere data, så de nødvendige reservedele og værktøjer kan forberedes på forhånd, så du undgår unødvendig spildtid på værkstedet.
Takket være vores Vehicle Management and Monitoring-service har vi indtil videre været i stand til at reducere uventet nedetid med 20 %.
Remote Assistance Service (RAS) og Over-the-Air-funktionaliteten giver endda mulighed for at fjernløse problemer, så du hurtigt kan komme tilbage på vejen.
IVECO Remote Assistance giver IVECOs servicecentre mulighed for at fjernoprette forbindelse til dit køretøj for at tjekke fejlhistorikken, monitorer køretøjsparametre, ændre konfigurationer og udføre softwareopdateringer af styreenheden via Over-The-Air-funktionen.
Med dit samtykke vil servicepersonalet eller teknikeren i IVECO-servicecentret bruge en specifik PIN-kode for hver RAS-session til at oprette forbindelse til køretøjet og løse eventuelle problemer automatisk og trådløst, så køretøjet hurtigt kan komme ud på vejene igen.
Desuden giver Remote Assistance Service (RAS) IVECO-servicecentrets tekniker mulighed for at forberede de nødvendige reservedele og værktøjer til reparationen på forhånd, så spildtiden på værkstedet minimeres.
Det tager tid, når køretøjet skal på værksted for at få opdateret sin software, og det kan betyde tabt omsætning. Med den nye IVECO Over-the-Air-tjeneste kan du opdatere softwaren, når det passer dig. Det sparer tid og sikrer, at dit køretøj konstant er opdateret og i god stand, så du slipper for unødvendige værkstedsbesøg.
Og det forventer du også, at det er. Men du ved også, at der altid kan opstå uventede problemer, når du har travlt, og at de problemer skal løses hurtigt.
Det er vigtigt for IVECO, at du altid har ro i sindet. Derfor gør vi alt, hvad vi kan, for at få dig tilbage på vejen så hurtigt som muligt, og tager os af dine to vigtigste ressourcer: din chauffør og dit køretøj.
IVECO TOP CARE er en førsteklasses assistanceservice, der er tilgængelig for opkoblede køretøjer i IVECO WAY-serien* med aktiv connectivity-boks, som yder assistance til køretøjet og chaufføren, hvis der er behov for ikke-planlagt vedligeholdelse.
Vores service giver kunden ro i sindet
* TOP CARE fås til tunge køretøjer, der er udstyret med connectivity-boks, har en underskrevet connectivity-kontrakt og er omfattet af Elements service- og reparationspakkerne 2XL og 3XL i 3 år.
Kombiner elementerne, og få en aftale, der er skræddersyet til dine behov!Du kan beskytte dit køretøjs værdi og ydeevne og din virksomheds produktivitet ved at tilkøbe en service- og reparationsaftale.
Du kan maksimere dine køretøjers tilgængelighed ved hjælp af vores dygtige team og originale IVECO-kvalitetsreservedele.
SERVICEEFTERSYN
Dækker serviceeftersyn og skift af smøremidler, olier og væsker i henhold til service- og reparationshåndbogen.
DRIVLINJE
Omfatter reparationer af motor, brændstofindsprøjtning, gearkasse, kardanaksel og aksler.
DRIVLINJE PLUS (NYHED!)
Giver et mellemhøjt beskyttelsesniveau, som ud over drivlinjekomponenterne dækker reparationer af fx udstødningssystemet, starteren og generatoren, visse gearkassekomponenter, elektriske komponenter og Multipower-kraftudtaget.
FULL REPAIR
Hæver dækningsniveauet yderligere ved at udvide DRIVLINJE PLUS-dækningen med reparationer af bremsesystemet (undtagen sliddele), koblingscylinder, affjedring, varmeanlæg, klimaanlæg og luftkompressor.
SLITAGE
Dækker kobling, bremseklodser, bremseskiver, bremsetromler eller bremsebelægninger til tromlebremser.
• Høj køretøjstilgængelighed takket være fuld anvendelse af den serviceplan, der er fastlagt af IVECO, og en mere effektiv reparationsproces.
• Service og reparation af høj kvalitet udført med originale reservedele i IVECOs specialiserede netværk.
• Højere værdiopretholdelse for kunderne, så værdien af deres investering beskyttes bedst muligt.
• Mindre administrativt arbejde.
IVECO tilbyder en udvidet garantiservice, som omfatter Drivlinje, Drivlinje plus og komplette reparationselementer, som du kan vælge modulbaseret alt efter dine personlige behov.
Med den udvidede garanti har du også ret til vejhjælp 24 timer i døgnet.
Kontakt din lokale forhandler for at få mere at vide om de services, der er tilgængelige for dit køretøj, og vælg den aftale, der passer bedst til dig og din virksomhed.