Ettersalg

Vil du montere alternative dæk?

De tilladte dæk er dem, der er angivet på registreringsattesten. Det er ikke muligt at montere andre dæk end de angivne. Hvis du vil anmode om tilladelse til at montere alternative dæk, skal du fremsætte en specifik anmodning om en "Nulla Osta".

Vil du købe en original IVECO-reservedel?

Hvad er Certificato di Conformità Europea (COC) (European Compliance Certificate), og hvordan kan jeg få sådan et?

En overensstemmelseserklæring (COC) er en erklæring fra en producent om, at vedkommendes produkt (her: et køretøj) er i overensstemmelse med den godkendte type.
Dette dokument udstedes af producenten til den sælgende forhandler og skal indleveres til registreringskontoret ved den første registrering af køretøjet.
Hvis du skal bruge en overensstemmelseserklæring, kan du få hjælp hos din lokale forhandler.

Klik her for at finde den nærmeste forhandler.

Skal du bruge en kopi af dit køretøjs brugs- og vedligeholdelsesmanual?

Du kan finde brugs- og vedligeholdelsesmanualen i IVECO Easy Guide-appen, som fås til både iOS og Android. Når du har downloadet appen til din smartphone, skal du indtaste dit køretøjs chassisnummer (VIN) og vælge dit foretrukne sprog, før du downloader en manual. Hvis dit køretøj er en ældre model, og hvis appen ikke genkender chassisnummeret, bedes du kontakte en af vores forhandlere, som hellere end gerne vil hjælpe dig ved at bestille en papirkopi af manualen.

Leder du efter teknisk dokumentation, fordi du er ved at tilpasse et IVECO-køretøj?

Hvis du er kunde, opbygger, forhandler eller autoriseret værksted, kan du registrere dig på vores hjemmeside IBB.

Er du interesseret i vores chaufførkurser?

IVECO Driver Training er vores uddannelsesprogram for økonomisk og sikker kørsel, der er rettet mod førere af IVECO-køretøjer. Det er en specifik uddannelse, hvor deltagerne lærer at køre mere sikkert og generelt forbedre deres kørestil: Her kan chaufførerne desuden få et mere indgående kendskab til køretøjet, så de kan reducere brændstofforbruget, driftsomkostningerne og miljøaftrykket.

Kurserne er struktureret i tre forskellige træningssessioner: klasseundervisning, gennemgang af køretøjet og træning på vejene. Træningsprogrammet er organiseret i træningsdage, der kan afholdes direkte hos kundens virksomhed efter anmodning.

Hvis du gerne vil vide mere eller deltage i et kursus, kan du kontakte os på følgende e-mailadresse: formazione-italia@IVECOgroup.com. Så kontakter vi dig hurtigst muligt for at give dig alle de nødvendige oplysninger.

Vil du have det tekniske datablad (EDT, tidligere kendt som DGM) for dit køretøj?

Hvis du er IVECO-kunde og ejer en model fra før 2014, kan du anmode om det officielle tekniske datablad (tidligere kendt som DGM) ved at sende en kopi af køretøjets registreringsattest til følgende e-mailadresse: irene.chini@IVECO.com.

For senere modeller fås det tekniske datablad ikke længere, men du kan downloade den europæiske typegodkendelse gældende for hele køretøjer direkte fra opbyggerportalen (tilgængelig for IVECO-godkendte montører og forhandlere) ved at klikke her.

Vil du forlænge din garantis dækning?

Når du køber et IVECO-køretøj, kan du tilmelde dig en garantiforlængelse direkte hos din IVECO-forhandler, som vil formulere det bedste tilbud. For at finde den, der er tættest på dig, klik her.

Vil du vide mere om aktuelle kampagner på IVECO-dele?

Vil du se, om dit køretøj er en del af en tilbagekaldelseskampagne?

Vil du vide, hvor meget dit brugte IVECO-køretøj er værd?

Du kan finde markedsværdien for brugte køretøjer i de såkaldte Eurotax-brochurer. Den blå Eurotax viser de gennemsnitlige købsværdier, mens den gule Eurotax viser de gennemsnitlige salgsværdier. Eurotax-værdien er grundlaget for evaluering af hvert enkelt brugt køretøj: For at opnå denne vurdering er det nødvendigt at tage højde for kilometerstand, eventuelle skader, det forskellige udstyr, der findes på køretøjet, samt mange andre faktorer. Du kan om nødvendigt få dit køretøj hos en fagmang, som vil undersøge dit køretøj og udarbejde en vurdering på grundlag heraf.

Vil du vide mere om IVECOs REMAN-reservedele (ombytningsdele)?

Du kan finde flere oplysninger om vores REMAN-reservedele her.

Vil du have mere information om originale IVECO-reservedele?

Så kan du finde flere oplysninger om vores originale reservedele her.

Vil du gerne forny din M&R-kontrakt?

Du kan kontakte din nærmeste IVECO-forhandler, som i fællesskab med dig vil finde frem til den bedste løsning for dig. Klik her for at finde den forhandler, der er tættest på dig.

Har du brug for at "nationalisere" dit IVECO-køretøj?

Din lokale eller foretrukne forhandler kan hjælpe dig med denne anmodning. Find den nærmeste forhandler ved at klikke her.

Leder du efter varenummeret på en original IVECO-reservedel?

Har du brug for en "tilladelse" til dit køretøj?

Hvis du ikke allerede er en akkrediteret IVECO-partner, kan du sende anmodningen direkte til et autoriseret IVECO-værksted eller en autoriseret IVECO-forhandler ved at medbringe køretøjsdokumenterne. Klik her for at se listen over nærmeste netværkspunkter.

Alternativt kan, hvis du er opbygger, forhandler eller autoriseret værksted, registrere dig på IBB's hjemmeside og anmode om autorisation i den relevante sektion ved at klikke her.

Har du modtaget et brev fra IVECO om en tilbagekaldelseskampagne, men har du aldrig været ejer af det nævnte køretøj?

Send en e-mail til recallcampaignmanagement@cnhind.com, og fortæl det til os, så vi kan opdatere vores database med de korrekte oplysninger.

Har du modtaget et brev fra IVECO om en tilbagekaldelseskampagne, men er det køretøj, brevet drejer sig om, blevet skrottet eller stjålet?

Send en e-mail til recallcampaignmanagement@cnhind.com, og vedhæft om muligt en kopi af skrotningsattesten eller tyverirapporten.

Har du modtaget en e-mail fra IVECO om en "over-the-air"-kampagne (OTA), og har du spørgsmål i den forbindelse?

Send en e-mail til telematics@IVECO.com. Så vil vores supportteam hjælpe dig videre. Besøg også IVECO LIVE CHANNEL for at se vores tutorials:

WAY-serien

DAILYserien

Vil du gerne forny din M&R-kontrakt?

Du kan kontakte din nærmeste IVECO-forhandler, som i fællesskab med dig vil finde frem til den bedste løsning for dig. Klik her for at finde den forhandler, der er tættest på dig.

Har du brug for et teknisk datablad?

Vil du vide mere om vores vejhjælpsservice "ANS – Assistance Non Stop"?

"ANS – Assistance Non Stop" er navnet på IVECOs vejhjælpsservice, der er tilgængelig 365 dage om året, 24/7. Hvis du ønsker at vide mere om, hvordan tjenesten fungerer, så klik her.

Hvordan fungerer reservedelsgarantien?

Garantien på originale IVECO-reservedele er som følger:
Inden for 12 måneder efter købet af reservedelen hos en autoriseret IVECO-reservedelsforhandler dækker garantien mod fremvisning af den relevante købsdokumentation den købte reservedel, ikke skader forårsaget heraf.

Vil du gerne holde dit køretøjs "sundhedstilstand" under kontrol for at forhindre uplanlagte stop? Vil du have råd til, hvordan du kan reducere brændstofforbruget? Vil du gerne have hjælp til at administrere din flåde?

Klik her for at besøge IVECO ONs hjemmeside.